czwartek, 2 lutego 2012

Moim Okiem - Gry które trzeba mieć

Dzisiejszy wpis będzie poświęcony grom ważnym dla mnie z różnych względów. Mamy w zestawieniu gry nowe,stare i jeszcze starsze ale wszystkie na swój sposób wyjątkowe. Nie znalazło się  tu też kilka serii gier które odcisnęły piętno na świecie gier i na pewno mają wielu fanów.Nie twierdze że są one złe po prostu mnie osobiście nie urzekły. Umieściłem też kilka zwiastunów gier których premiery dopiero oczekujemy a zapowiadają się znakomicie. Polecam jak najbardziej wszystkie poniższe gry. Miłego seansu.

Mój subiektywny ranking:

Wiedźmin
Seria
 


 

Gothic
  seria
 

 
 

Dragon Age Początek 

 

The Elder Scrolls IV Oblivion


The Elder Scrolls V Skyrim

Falout
Seria






Call Of Juarez : Więzy Krwi


Deus Ex Human Revolution


Battlefield 3
Inne BF nie grałem więc się nie wypowiadam


Heroes Might&Magic III & V




Fifa 12


Asassins Creed 
seria




Batman
seria



Diablo
seria



Silent Hill III 
Dla mnie najlepsza część serii 


Baldur's Gate 
seria



Left4Dead 
Seria



Dead Island


F.E.A.R 
części 1 i 2(3 hmmm nie warto)



Mass Effect
Seria




Mafia
Seria




Max Payne
Seria





Disciples III


Two Worlds II





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz